Read the kungfu novel
Anamylove
Wij zijn verhuisd: www.ana4life.be
Het is nu 24-09-2017 09:41:14

Een eerste ontmoeting:

Reageren    Anamylove -> Verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Auteur Bericht
Eendje
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31-07-2013 19:41:06    Onderwerp: Een eerste ontmoeting: Reageren met citaat

Wegens omstandigheden moest ik naar een bepaalde plaats voor een tijdje. Ik kwam daaraan alleen, kende er niemand. Toen kwam er een meisje naar mij toe en vroeg wie ik was. Ik zei gewoon mijn naam, aangename kennismaking mijn naam is zei het meisje.

Kom gezellig buiten zitten het is mooi weer. Kan je ook eens kennismaken met andere mensen. Ik ging dus samen met haar naar buiten waar nog wat andere jongeren zaten. Ik stelde mezelf weer voor en allemaal zeiden ze hun naam tegen mij (die ik probeerde te onthouden.)

Het werd stilaan avond. We gingen allemaal in een grote plaats aan een grote tafel zitten omdat ons avondeten op te eten. Als iedereen gedaan had met eten werd de tafel afgeruimt en gingen we opgesplits in groepjes avondactiviteiten doen. Sommige gingen naar buiten een sigaretje roken of wat voetbal en ik.. ik ging met wat mensen beetje naar de televisie kijken.

Na wat televisie te hebben gekeken ging ik maar nog eens naar buiten. Ik kwam buiten aan en daar zag ik een jongen staan met een sigaret in zijn hand. Hij stelde zichzelf voor en ook ik zei mijn naam.

Buiten stond er een bank waar ik ging op zitten en die jongen kwam naast met zitten. We stelde elkaar wat vragen, om elkaar wat beter te leren kennen dan alleen maar elkaars naam te weten. Toen kwam dat meisje naar buiten. Liep op de jongen af en gaf hem een kus op de mond. Ik keek hun aan maar zei niets. Ook zij zeiden niets. Voor mij was het duidelijk genoeg, zij waren dus samen, een koppel.

Het was ondertussen nog wat later geworden. Nu was het bijna helemaal donker buiten. Er kwam een volwassenen persoon naar buiten, die zei dat we naar binnen moesten gaan dus dat deden we dan maar. We gingen maar weer wat televisie kijken. Na nog wat later kwam die volwassenen persoon weer naar ons toe en die zei dat het tijd was om naar onze kamers te gaan. Om te gaan slapen dus dan gingen we maar naar onze kamers.

De ochtend werden we gewekt, deden onze kleren aan en ging weer naar de grote plaats naar de grote tafel ons ontbijt op eten. Door de dag door deden we van alle activiteiten. Sommige waren leuk, sommige deed ik graag maar
sommige dan weer niet. Gelukkig was het niet verplicht om deel te nemen aan activiteiten die ik niet graag deed.

Het werd stilaan avond waarop we allemaal weer naar die grot plaats gingen aan de tafel zitten om ons avondeten op te eten. We hadden ’s avonds niet echt iets te doen dus gingen ik samen met dat meisje en die jongen na het vragen aan de volwassenen persoon buiten een wandeling maken. Genietend van de frisse buitenlucht. Het werd buiten alsmaar donker en donker zagen nog maar weinig dus gingen we maar weer naar buiten. Televisie kijken gingen we niet doen. Er was toch niets intressant op televisie dus gingen we maar een gezelschapsspelletje spelen met z’n drieën. Het was weer bijna tijd om naar onze kamers te gaan dus we ruimde het gezelschapspelletje op en ging maar eens naar onze kamers.

Het werd weer ochtend gingen samen eten, activiteiten doen en zo ging het een lange tijd verder. Na zoveel tijd had ik veel vrienden gemaakt waaronder natuurlijk dat meisje en die jongen. Ik was daar nu al lange tijd. Ik wist natuurlijk ook wel dat, dat meisje en die jongen aan koppel waren maar, toch was het een raar gevoel als ik in de buurt van die jongen kwam.

Leek te zweven, soort van vlinders te voelen in mijn buik. Ik weet niet hoe dat komt want ik weer heel goed dat die jongen bezet is en dat ik daar niets aan kan veranderen maar ik kan er ook niets aan veranderen dat ik me zo voel als ik in die jongen zijn buurt ben.

Een ruzie in een relatie dat is heel normaal. Ook dat meisje en die jongen kregen ruzie omdat het meisje vond dat de jongen haar niet begreep omdat de jongen niet echt klaar was voor een serieuse relatie maakte hij het uit met de meisje. Het meisje gaf die jongen volgens hem een verstikkend gevoel omdat hij graag soms alleen wou zijn maar dat meisje was vaak in zijn buurt en dat kon hij niet echt hebben. Ik wist dat ze ruzie hadden gemaakt, ik had hen namelijk horen ruzie maken maar dat het ook uit was tussen hun dat wist ik toen nog niet. Dat vernam ik pas de volgende ochtend tijdens het ontbijt zei dat meisje tegen mij dat het uit was tussen haar en die jongen.

Ik zei, oei wat erg voor je. Ik vroeg hoe dat kwam ze zei dat hij haar niet begreep, niet klaar was voor een echte lange relatie met iemand. Ik vond het echt wel jammer voor hun allebei maar heel stiekem was ik wel blij dat het uit was tussen hen ookal wou ik dat ik daar niet blij voor was maar dat zei ik maar niet hardop.

Na het ontbijt waren er weer activiteiten en ook na het middageten waren er nog wat activiteiten die ik wel graag deed. Toen was het weer avond na het avondeten. Ging ik nog maar eens een frisse neus halen, nog even wat buiten zitten. Er was niemand buiten te zien. Ik ging op de bank zitten die buiten stond ik keek naar boven waar de maan aan de hemel stond en de sterren schitterde.

Ik begong ze te tellen, 1,2,3,.....

toen ik opeens iemand ‘hey’ hoorde zeggen. Keek naar beneden naar de deur en daar stond die jongen, hij kwam naast me zitten op de bank en stak een sigaret op. We begongen wat te praten, opeens vroeg hij ofdat hij mijn gsmnummer mocht hebben dus ik gaf hem die dan maar vroeg hem waarom maar hij zei ‘zomaar.’ Werd stilaan tijd om weer naar binnen te gaan, om weer te gaan slapen. Gingen beide naar onze kamers zeiden elkaar ‘slaapwel’ en sloten de deuren van onze kamers. Die avond begong hij te smsen naar mij, ik smste natuurlijk uit beleefdheid terug en zo gingen er weken voorbij...

Dus zoveel weken later toen het weer avond was en ik samen met die jongen weer buiten op de bank zat. Raapte ik al mijn moed bij elkaar en zei tegen hem, dat ik gevoel had voor hem. Hij keek me aan maar zei niets. Na een lange stilte zei hij dat hij ook klein beetje gevoelens had voor mij maar geen hele grote dus een relatie met mij wou hij dus niet. Dat zei hij wel niet maar dat merkte ik aan zijn reactie.

Ondertussen al één maand verder op een avond toen ik op mijn kamer zat, werd er op mijn deur geklopt. Ik zei kom maar binnen, de deur ging open en in die deuropening stond die jongen. Ik vroeg wat hij kwam doen. Hij vroeg ofdat hij binnen mocht komen, ja hoor antwoorde ik. Hij kwam alsmaar dichterbij en dichterbij toen hij pal voor mijn neus stond en ik opeens zijn lippen op de mijne voelde ik schrok omdat er weer op mijn deur werd geklopt. De deur ging open en opeens stond dat meisje, nu de ex vriendin van die jongen in de deuropening. Ze vroeg wat hij in mijn kamer deed. Hij zei niets en ik zei dat hij me gewoon iets kwam vragen.

Dat meisje ‘jaja, dat zal wel!’ ze draaide zich om en liep weg. De jongen verontschuldigde zich en liep achter zijn ex vriendin aan. Ik ging hen achterna, ze stonden buiten meisje schreeuwde niet tegen hem maar wel tegen mij ‘jij bitch!’ jij hebt hem van me afgepakt wat dus niet waar was, het was uit tussen hen dus hem afpakken van haar kon ik niet.

De jongen probeert zijn ex vriendin wat te kalmeren en zei dat ik beter even weg kon gaan. Ik had geen zin om naar mijn kamer te gaan en omdat het nog wat licht was buiten ging ik maar even wandelen. Er was dichtbij een voetbalveld met een bankje omdat ik niet verder kon wandelen ging ik maar gewoon op dat bankje zitten te wacht op.. weet ik niet op wat.

Die jongen kwam aan gelopen en ging naast me zitten op het bankje. Ik was inmiddels aan het huilen, geschrokken van zijn ex haar reactie. Hij trok me naar zich toe en gaf me kleine kusje op mijn wang en ging zo langzaam naar mijn mond waarop hij ook een kus gaf. Hij zei dat ik me van zijn ex niets moest aan trekken, haar gewoon moest laten doen. Best gewoon uit haar buurt blijven dat deed ik dus maar.

We bleven nog wat buiten zitten. Ik vroeg aan die jongen ofdat hij gevoelens heeft voor mij. Hij kijkt me aan en denk na over zijn antwoord. Even stilte om ons heen alleen maar wat fluitende vogeltjes. Ik kreeg weer het zelfde antwoord van hem, ik heb gevoelens voor je maar geen hele grote. Was beetje teleurgestelt door zijn antwoord ookal wist ik heel goed dat ik er niet voor kan zorgen ik hij wel grote gevoelens krijgt voor mij wat ik wel spijtig vind.

Het was ondertussen al heel wat donkerder geworden buiten. We hoorde voetstappen achter ons. We keken achter ons en zagen een volwassenen persoon naar ons komen. Die tegen ons zei dat we snel naar binnen moesten gaan. Mochten blijkbaar niet zolang wegblijven dus gingen we maar weer braaf terug naar binnen. Waar we zijn ex op de grond zaten zitten. Ze was aan het huilen en vroeg ofdat ik even naast haar wou gaan zitten wat ik natuurlijk ook deed en de jongen moest naar de volwassenen persoon gaan even de hele situatie uitleggen.

Ondertussen zaten wij met twee nog steeds op de grond. Ik had mijn armen om haar heen geslagen en zij bood haar verontschuldingen aan. Dat het fout was van haar om zo tegen me uit te vliegen. Ze vroeg ook ofdat we nu nog vriendinnen waren. Even dacht ik na over haar vraag waarop ik uiteindelijk ‘ja’ antwoorde.

We stonden op en ging naar de gang op weg naar onze kamers. De jongen was ontertussen niet meer aan het praten met de volwassenen persoon. We zagen hem ook niet meer. Hij zal wel op zijn kamer zijn. Het meisje zei slaapwel tegen mij en liep verder naar haar kamer.

Ik stopte nog even bij die jongen zijn kamer. Klopte op de deur hoorde hem ‘kom maar binnen’ zeggen. Ik deed de deur open. Hij zag mij in de deuropening staat en kwam niet naar me toe. Hij zei alleen maar dat hij graag met rust wil gelaten worden dus deed ik de deur maar dicht en ging naar mijn eigen slaapkamer maar ik kon die nacht maar niet slapen. Was steeds aan die situatie van die avond aan het denken. Begong terug te huilen kon niet meer stoppen. Ik wou even niet meer alleen zijn. Even mijn hart luchten bij iemand dus ik ging naar de volwassenen persoon. Ze kende de situatie natuurlijk al maar ik vertelde haar hoe ik me erbij voelde. Ik zei ook dat ik gevoelens had voor die jongen en ze zei dat een relatie daar begingen geen goed idee is daarop zei ik niets. Huilde nog steeds ging huilend weer naar mijn kamer. Voor ik op mijn kamer was kwam ik langs die jongen zijn kamer. Ik liep er gewoon voorbij toen ik de deur hoorde open gaan.

Hij zei zachtjes ‘Hey.’ ik draaide me om en zag hem in zijn deuropening staan. Liep naar hem toe nog steeds huilend. Hij zei niets gaf me alleen maar een knuffel, een klein snel kusje op mijn mond en fluisterde in mijn oor, dat het allemaal wel goed zou komen. Hij liet me los ging wat verder zijn kamer in en sloot de deur bijna helemaal zeiden elkaar nog slaapwel en toen sloot hij zijn deur helemaal ook ik ging maar eens terug naar mijn kamer het was immers al middernacht. Veel te laat dus al snel maar ga slapen wat nog niet echt goed lukte maar viel uit eindelijk toch in slaap.

Om klok slag 08:00 uur werd er op mijn slaapkamer deur geklopt. Een hoofd verscheen en een mond zei ‘tijd om op te staan.’ ik mompelde iets van ‘jaja.’ ben nog wat blijven liggen en uiteindelijk toch maar opgestaan was wel nog moe na deze nogal hectische avond van gisteren. Aan de ontbijttafel zag ik hem zitten en zij zat helemaal aan de andere kant. Ik ging naast haar zitten en lachende eens lief naar hem. Vandaag was een gewone dag zoals alle andere dagen. De activiteiten waren weer leuk. Kon zo even mijn gedachten verzetten. Even niet meer aan gisterenavond denken.

De dag liep op zijn einde activiteiten waren gedaan. Hadden vrij mochten doen wat we willen. Ik wou even alleen zijn ging gewoon op mijn kamer zitten een boek te lezen. Er werd op mijn deur geklopt die open ging. In de deuropening stond dat meisje. Ze vroeg ofdat ik mee wou komen door met het spel kuppen met nog wat andere mensen. Had toch niet echt iets te doen dus ik ging maar eens mee doen een spelletje kuppen. Ik zat bij die jongen in het team met nog 3 andere jongeren en dat meisje en nog 3 andere jongeren zaten in het andere team. Het spel was gezellig, leuk, spannend en uiteindelijk is mijn team gewonnen en dus tegen dat het spel was uitgespeelt was het al weer tijd om te eten van de avond.

Die avond ben ik samen met dat meisje en nog een ander meisje iets gaan drinken in het dorp. We hebben wat gepraat over vanalles en nog wat. Was echt wel fijn en gezellige avond. Tegen dat het weer tijd was om te gaan slapen vroeg die volwassenen persoon aan mij hoe dat ik me nu voel en eerlijk zoals ik altijd ben zei ik dat ik me wel wat beter voelde en ook dat ik eens hebben zitten na te denken en tot een besluit ben gekomen.

Die persoon wou wel graag weten wat dat besluit dan was dus zijn we samen ergens apart gaan zitten en heb ik tegen die persoon gezegt dat ik eens hebben zitten na denken over mijn verliefdheidsgevoelens voor die jongen. Heb aantal dingen eens op een rijtje gezet zoals waarom een relatie aan gaan met hem niet kan en die reden zijn. Ten eerst daar een echt relatie begingen geen goed idee is gewoon moeilijk. Hij is wat ouder dan mij niet dat leeftijdsverschil erg is maar wel dat hij zo ver weg van me woont maar natuurlijk ook nog dat hij geen vaste relatie wilt dus.. zit er voor mij niks anders op dan mijn verliefdheidsgevoel proberen te onderdrukken zal niet makkelijk worden maar zal proberen en ook het is bijna tijd voor mij. Tijd om weg te gaan. Afscheid te nemen van mijn wel genoemde vrienden die ik daar heb gemaakt.

Het moment is gekomen dat ik iedereen vaarwel zeg. Hopelijk zie ik veel van al die mensen nog wel eens maar op een andere manier. Van wel 2 goede vriendinnen kreeg ik een kaartje met een mooi tekstje op en een zakje snoep. Spullen ingepakt alle andere jongeren gedag gaan zeggen. Wil ook die ene jongen gedag gaan zeggen maar ik vond hem niet. Weet niet waar hij was dus ik zal weg moeten gaan zonder hem nog eens te zien. Dat doet natuurlijk wel pijn maar misschien is het beter zo. Misschien kan ik hem zo wat sneller vergeten. Vergeten in mijn hoofd kan ik hem wel maar hij zal toch altijd bij me blijven in
een plekje in mijn hart!!

EINDE!!

Berichten van afgelopen:   
Reageren    Anamylove -> Verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: